سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اطلاعات مهاجرتی

خرید خانه ارزان در ازمیر

 قیمت خانه در ازمیر از 800 یورو در هر متر مربع شروع می شود. مسکن در مناطقی چون منطقه ساحلی بسیار گران تر است. این شهر از نظر کیفیت زندگی از استانبول کم ندارد اما تعداد گردشگران کمتر است. از آنجایی که خرید ملک در ازمیر سرمایه خوبی محسوب می شود، الو اپلای خرید ملک در ازمیر را به شما پیشنهاد می دهد.

زندگی در ازمیر در مقایسه با کلان شهرهای خارجی ارزان است. اگر به دنبال خرید ملک در ازمیر، ترکیه هستید، ابتدا باید قبل از انتخاب منطقه ای که می خواهید در آن خریداری کنید، در مورد بودجه خود تصمیم بگیرید، زیرا قیمت ملک در ازمیر با توجه به هر منطقه بسیار متفاوت است.

خانه در ازمیر نسبت به شهرهای بزرگتر ترکیه چون استانبول و آنکارا ارزانتر است. در ازمیر حداقل مبلغ لازم برای خرید خانه 200هزار لیر ترکیه است، ولی در شهرهایی مانند آنکارا و ازمیر می‌توانید با هزینه‌های کمتر از استانبول هم خانه بخرید.

بهترین محله های ازمیر برای خرید خانه

مناطق مرکزی ازمیر و حومه مدرن جدید در حومه شهر، مانند Bornova مطلوب با مرکز خرید بزرگ خود که میزبان فروشگاه های معروف بین المللی، سینماها و سایر امکانات تفریحی است، در حومه شهر واقع شده است. بورنووا همچنین دارای امکانات عالی آموزشی از مهد کودک تا دانشگاه با داشتن دانشگاه بزرگ Ege در بورنووا و همچنین برخی از موسسات پزشکی عالی است که همگی باعث ایجاد بورنووا و منطقه عالی برای زندگی در تمام سال و منطقه ایده آل برای سرمایه گذاری در املاک شده است.

کناک، در مرکز شهر ازمیر واقع است، معتبرترین منطقه مسکونی ازمیر است.

کوش آداسی - تقریباً در 109 کیلومتری جنوب شهر واقع شده و مورد توجه گردشگران ترک و بسیاری از گردشگران بین المللی است. کوش آداسی با داشتن بسیاری از مجتمع های بزرگ هتل 5 * با امکانات عالی، اخیراً شاهد افزایش خریداران املاک در خارج از کشور و توسعه خانه های خصوصی با سرعت زیادی در حال رشد است و کوش آداسی را برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات دوباره در نقشه قرار داده است.

Cesme - احتمالاً بهترین منطقه، تقریباً 85 کیلومتری غرب ازمیر در یک شبه جزیره واقع است، پر از تاریخ با قلعه قرن 15 خود بر روی تپه ای که بر شهر تسلط دارد نشسته است. Cesme به دلیل سواحل محبوب خود با آبهای گرم صاف و نسیم خنک کننده ای که گرمای دمای تابستان را از بین می برد محبوب است. خرید ملک در چسمه بدون شک پاداش زیادی در آینده به شما خواهد داد هم با بازده بسیار بالا و هم بابت افزایش سرمایه بسیار عالی.

 ارزانترین محله های ازمیر برای خرید خانه

محله های آتاترک، کیزیلای و اینونو در شمال منطقه برنوواواقع شده است که معمولا توسط قشر متوسط از محبوبیت بالایی برخوردار است. به دلیل نزدیکی این محله به مرکز شهر، امن بودن منطقه آن در برار زمین لرزه و داشتن منظره خلیج باعث توسعه سریع منطقه شده است.

 محله های آلپ ارسلان، چیچک، چای در بایراکلی جزو مکان هایی هستند که قشرمتوسط و کم  درآمد معمولا آنجا را انتخاب می کنند.

 طبق آنچه که توسط الو اپلای گفته شد خرید خانه در ازمیر به صرفه تر از شهرهای دیگر ترکیه مانند استانبول و آنکارا است. اگر قصد سرمایه گذاری در بخش املاک و مستغلات کشور ترکیه را دارید، شهر ازمیر انتخاب شایسته ای است. اگر در این زمینه نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، خواندن سایر مقالات سایت الو اپلای را به شما پیشنهاد می کنم.