سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اطلاعات مهاجرتی

آرال گام، راهی برای مهاجرت قطعی شما به ترکیه

کار دنیا برعکس است. کشور ترکیه درست بیخ گوشمان قرار دارد و به راحتی می‌توانیم به آن مهاجرت کنیم یا با این کشور، کار کرده و تجارت داشته باشیم، ولی کسی که بتواند اطلاعات کاملی در اختیارمان قرار دهد، وجود ندارد.

وجود ندارد؟ چرا، قصد داریم یک آژانس مهاجرتی را به شما معرفی کنیم که به صورت اختصاصی در زمینه‌ی کار، تعامل و مهاجرت به ترکیه کار می‌کند. از آرال گام صحبت می‌کنیم. موسسه مهاجرتی آرال گام، از سال 1394 با هدف کمک به مشتریان جهت مراوده، تعامل و مهاجرت به ترکیه تاسیس شده و تمام تمرکزش را جهت خدمات‌دهی و ارائه‌ی اطلاعات کامل در این زمینه گذاشته است. در واقع، کسانی که این دفتر را تاسیس کرده‌اند، خودشان در گذشته با ترکیه تعاملات زیادی داشتند ولی اطلاعات کاملی در دست نداشتند و برای آن، زیاد تلاش می‌کردند. برای همین به این فکر افتادند که شاید عده‌ی زیادی مثل آن‌ها، در گیر و دار اطلاعات و چم و خم‌های مهاجرت به ترکیه هستند. برای همین، به فکر تاسیس آرال گام افتادند.

 

 

فقط ترکیه؟

شاید بد نباشد که درباره آرال گام کمی بیشتر بدانید. همانطور که به آن اشاره کردیم، این موسسه جهت مهاجرت و مراوده با ترکیه تاسیس شد، اما با اعمال تغییراتی جهت چاپک‌سازی مجموعه از سال 1398، در خدمات خود تغییرات چشمگیری ایجاد کرد. در حال حاضر، آرال گام صرفا و الزاما خدمات خود را جهت مهاجرت به ترکیه محدود نکرده است. گرچه در این زمینه، فعالیت تخصصی دارد، ولی این موسسه جهت مهاجرت به کشورهایی چون کانادا، آلمان، مالزی، چین، روسیه و جمهوری آذربایجان نیز خدمات کامل و ارزشمندی ارائه می‌دهد. همانطور که می‌دانید، کشورهایی که به آن‌ها اشاره کردیم، از جمله کشورهای پرمتقاضی و پرطرفدار است. همچنین شایان ذکر است که دفتر مرکزی و اصلی این مجموعه در شهر استانبول واقع شده است و نمایندگی‌های آن در شهرهایی چون تهران، تبریز، ارومیه، اصفهان، مشهد، ازمیر و آنکارا نیز مشغول خدمات رسانی هستند.

خدمات آرال گام

همانطور که مهاجرت به ترکیه انواع و اقسام دارد، خدمات آرال گام نیز متنوع و متفاوت است. این مجموعه انواع خدمات مهاجرتی نظیر مهاجرت تحصیلی، مهاجرت شغلی، مهاجرت از طریق ثبت شرکت، مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری، مهاجرت از طریق خرید ملک و .... را ارائه می‌دهد.

در واقع شما پس از مشاوره با مسئولین این موسسه، متوجه خواهید شد که بهترین شیوه‌ی مهاجرت به ترکیه (یا سایر کشورهایی که ذکر کردیم) کدام خواهد بود. سپس با کمک مشاوران حرفه‌ای و وکلای کارآمد آرال گام، جهت مهاجرت راهنمایی می‌شوید.

جالب است بدانید که حتی اگر قصد افتتاح حساب بین‌المللی و غیر حضوری را دارید یا قصد دارید به صورت غیرحضوری و به کمک یک وکیل کاردان خرید ملک انجام دهید نیز می‌توانید از طریق موسسه‌ی مهاجرتی آرال گام اقدام فرمایید.

این موسسه با تمام دانش، آگاهی و تجربه‌ای که دارد، به شما این اطمینان را می‌دهد که به بهترین وجه ممکن، تمام مراحل را به نمایندگی از سوی شما انجام داده و در کوتاه‌ترین مدت و بی‌دردسرترین حالت، خواسته‌ی شما را به ارمغان برساند.

دایره‌المعارف آنلاین آرال گام برای مشتریان

جالب است بدانید که آرال گام، به وبسایتی جامع و کامل مجهز است که به شما در به دست‌آوردن هرگونه اطلاعات راجع به مهاجرت به ترکیه کمک خواهد کرد. از مهاجرت تحصیلی تا سایر روش‌های مهاجرت، تمام رشته‌های تحصیلی، بازارکار مربوط به هر رشته، مناطق مختلف و هزینه‌ی زندگی در هر نقطه، قوانین شهروندی و ... همگی در این وبسایت درج شده و هر روز اطلاعات در حال بروزرسانی‌شدن هستند. پس شما با طیف وسیعی از مطالب جامع، کاربردی و دست‌اول روبه‌رو خواهید شد و به صورت رایگان می‌توانید از این مطالب استفاده کنید.

گرچه شایان ذکر است که آرال گام، مشاوره‌ی رایگان نیز در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. در واقع، بر خلاف اکثر دفاتر و موسسه‌های مهاجرتی که جهت مشاوره هزینه‌ای اتخاذ می‌کنند، آرال گام چه به صورت تلفنی و چه به صورت حضوری، مشاوره‌ای تمام و کمال و رایگان را در اختیار شما قرار می‌دهد. در واقع، شما با این مشاوره آگاه‌تر خواهید شد. سیاست موسسه‌ی آرال گام نیز در قرارداد و مراوده با مشتری‌های آگاه است. چراکه معتقد است، مشتری‌های آگاه‌تر تصمیم‌های صریحانه‌تری می‌گیرند و می‌توانند مسیر هر گونه فعالیت‌ را ساده‌تر و حرفه‌ای سازند. در واقع، یک معامله‌ی دو سر سود برای طرفین خواهد بود.

آرال گام، هویت بصری و رنگ سازمانی دارد

مطمئنا برایتان پیش آمده به مجموعه‌ای سر بزنید که مثل یک قبرستان بی‌در و پیکر باشد. قبرستانی که واقعا رنگ و بوی خاصی ندارد و مشتری را در مورد امنیت و اعتمادش به آن به شک میندازد. خوش‌بختانه آرال گام از این مرحله مبرا نیست و به مشتریان هویت بصری و رنگ سازمانی جذابی ارائه خواهد داد. رنگی که در ذهن مخاطب می‌ماند و به او در رابطه با اعتبار مجموعه، اطمینان خاطر می‌بخشد.

 

درباره ماهیک موسسه‌ی انتقاد پذیر

جدا از تمام خدماتی که از آرال گام گفتیم، باید به این نکته اشاره کنیم که این مجموعه دائم در راستای افزایش کیفیت خدمات و پاسخگویی به مخاطب تلاش می‌کند. این مجموعه در واقع تمام تلاشش را در راستای رضایت مشتری قرار داده و به این سیاست اعتقاد دارد که یک مشتری راضی، چند مشتری راضی دیگر را نیز به دنبال خود می‌کشاند و همین می‌تواند برعکس نیز عمل کند.

آرال گام (aralgam.com)، موسسه‌ای انتقادپذیر است و با رویی باز از گفتگو‌ها، نظرات، پیشنهادات، انتقادات و سخنان شما در قالب تماس تلفنی و ایمیل، استقبال خواهد کرد.

پس درصورتی که تمایل دارید به کشور ترکیه با خیالی کاملا راحت مهاجرت کنید، به شما توصیه می‌کنیم که بی‌درنگ، با مجموعه‌ی آرال گام تماس بگیرید.

 

https://www.rokna.net/بخش-بازارک-12/740525-آرال-گام-راهی-برای-مهاجرت-قطعی-شما-به-ترکیه